Ilu was tu było

niedziela, 3 marca 2013

Luty 2013

Czas na włosową aktualizację :)
Tym razem mogę jakoś ocenić bo dokładnie miesiąc temu farbowałam swoje włosy. Jak widać kolor baardzo się zmienił , co każde mycie woda była pomarańczowa. Na chwilę obecną przód jest jeszcze trochę  czerwony a reszta rudo-brązowa. Na zdjęciu włosy po umyciu szamponem sanosan plus sok aloesowy, odżywka himalaya i laminowanie. Od dwóch dni łykam Vitapil, zobaczymy jakie będą efekty gdyż po kuracji Jantarem nie widzę efektów - odrost ma 1 cm - czyli standard. Ale się nie poddaję :))


Czekam na przesyłki a mianowicie Maskę Dolce Latte, i olejek Babuszki Agafii :)
Ostatnio też skończyłam odżywkę Himalaya i jestem z niej zadowolona, efekty jak z maską dolce latte czyli włosy lejące i zero splątania. Ale żeby nie być monotonną będę stosować dolce latte i himalaye naprzemiennie tak samo jak robię z olejami : vatika - sesa - alterra. 

W lutym stosowałam także raz w tygodniu peeling na skórę głowy 
cukier trzcinowy , sok aloesowy, szampon i kilka kropel olejku arganowego. 
Jestem zadowolona bo zniknął lekki łupież, który prawdopodobnie wynikał zbyt lekkiego mycia głowy na skalpie. Teraz skóra głowy jest czysta :) 
Używałam także słynnego na forach szamponu Dulgon dla dzieci
Mimo pięknego zapachu jest dla mojej głowy nieskuteczny wręcz miałam po nim łupież. Sanosan jest jednak bezpieczniejszy :)
Kupiłam sobie jeszcze Marion z olejkiem Arganowym jednak używam go za krótko aby go ocenić :)


Nieuchronnie zbliża się czas ściągnięcia koloru i wrócenia do blondu ;))
Pozdrawiam :)



4 komentarze:

  1. jak to ściągnięcia koloru?.. bu! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No już nudno mi :) a poza tym do sierpnia muszę być blond na swoje wesele ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Marion mam kurację z olejkiem arganowym (coś w deseń Mythic Oil, w sumie to jest olejek). Piękny zapach i fajnie wygładza włosy, nie jest to może spektakularne wygładzenie, ale podejrzewam, że wynika to z natury moich włosów (siano!). :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz mój błąd bo ja właśnie mam tą kurację :P Poprawiam na blogu już :))) ale jak pisałam, za wcześnie na ocenę :)

      Usuń